Subscribe:

Ads 468x60px

Social Icons

jueves, 20 de septiembre de 2012




Victor Cabedo, Euskaltel-Euskadiko txirrindularia atzo arratsaldean hil zen. Txirrindularia, 23, denboraldi honetan sinatu zuen Euskal eraketagaz azken denboraldian Orbea Continental profesionala, eta harekin Asturias Tourraren etapa bat irabazi zuen bere lehen film luzea egin ondoren.Istripua arratsaldeko ordu biak baino lehenago gertatu zan, CV200 Almedijar eta Aineko errepidean, 10,2 kilometroan. Cabedo kotxe baten aurka jo egin zuen eta 15mko aldapa bateti jauzi egin zan.Zeregin horietan aritu suhiltzaileekin sei kide eta hiru ibilgailu guztira egon ziran.
Cabedo, 23, Castellongo Honda herrian jaio zen, iaz egin zuen bere debuta profesionala Orbea taldeagaz, eta Euskal taldeagaz egingo zuen denboraldi honetan. Bere emaitzarik onenak, Asturias, Udaberriko Klasika eta bederatzigarren Españaren ibilbidea, 2011 eta Orbea gisa Txapelketaren bosgarren Tourraren laugarren etapa garaipena etapa ziren.Hilaren 9an hasi zen Euskaltelekin batera Britainia Bira ukatzen, baina gaixotasuna dela eta lehiaketa utzi behar izan zuen.
Istripu honegaz Espainia, Europako txirrindulari hil gehiago dituen herrialdea da.
Trafiko-istripuetan hildakoen beherakada orokorra dauka oraindik luze bat atzeratutako txirrindulariei. Azken urteotan beheranzko joera, 2010ean izan arren, azken datuak bateratuan, 3496 txirrindulari istripu bat jasan eta, horietatik, 67 hil ziren, 2009an baino% 20 gehiago, Trafikoko Zuzendaritza Nagusiak datuen arabera ( DGT). 2011n, oraindik ere, behin-behineko zifrak, emaitzak oso antzekoak dira, argitaratutako azken June Mapfre Fundazioaren ikerketa baten arabera. Zer gertatzen da Europan, heriotza gehienak errepidea, eta beraz, Espainian gertatu ez bezala eramaten du Europako txirrindulari mota honetako heriotzak sailkapenak, azterketa bera emaitzen arabera.Espainian, 20,5 milioi pertsonak dute bizikleta bat, eta horietatik hiru milioi erabili ia egunero. Horrez gain, 15 milioi bike askotan zaldiz. Mapfre, bi azterketa hamar txirrindularien arabera zauritu dira, eta horietako% 75 izan da jaitsiera edo talka.Lankidetzak errua txirrindularien auto gehien maltzurra. "Ez dute segurtasun distantzia eta alboko abiadura ez dugu aldez aurretik, moderatua" protesta egin dute errespetatzen.Errepidea arauak berriak, DGT saiatzen 2012 amaieran aurretik, helburua bat "guztiak errepidearen erabiltzaileen arteko elkarbizitza baketsua" lortzeko: oinezkoak, eta gidariak cliclistas, gaur egun Trafiko zuzendariak, Mary gisa baieztatu , Hiri Mugikortasun Iraunkorraren Planak inaugurazio egunean zehar, DGT Europako Mugikortasun Astea batera ospatuko da.Oztopo nagusia da kode berria ez jasotzea edo baldintza txirrindulari hori janzten kaskoak ere herri, hala nola, errepide gisa, mugitu txirrindulari elkarteen arteko gaitzespena asko sortzen dira.

0 comentarios:

Publicar un comentario